onsdag 9 februari 2011

Vårväder

Har inte hänt nåt speciellt de senaste dagarna. Har bara varit så trött och haft ont i huvudet (eftersviter från i lördags kanske .......)
I söndags va vi iaf in till stan och hälsade på familjen Prom/Bah. Kalle och Ebbe lekte och Pierre fick fixa datorer som vanligt.

Kalle har varit ledsen på dagis i flera dagar och när jag har hämtat honom så har han sagt -"Jag längta mamma"
Lilla plutten :(
Så idag kom jag tidigare för att hämta, men då ville han inte följa med såklart. Skrutt!

Men vi är glada för det fina vädret iaf, så länge det nu varar.


 Morfar och Kalle hittade ett par übersnygga
brallor i källaren som jag har sytt på syslöjden
i sexan eller nåt.
 Läckerbit!



1 kommentar:

  1. HA HA HA... Demdär brallorna känner jag igen. var tusan har jag mina, gjorde lila!
    det fina vädret försvann visst! =)puss på er!

    SvaraRadera