tisdag 7 juni 2011

Sommarfina fötter


Idag efter dagis åkte Kalle och jag iväg till stan för att köpa sandaler. Till Kalle valde vi de här från din sko, 149:- tycker jag var ett bra pris. Eftersom jag fortfarande kommer ihåg hur ont det gjorde att skrapa upp sina tår där man cyklade och sånt när man va liten, så valde vi ett par som täcker tårna. Jag köpte inga till mej själv, blev för snål när jag väl va där. Hittade dock några stycken som jag ska klämma på en annan dag.

Självklart måste man ha fina fötter nu på sommaren. Kalle tyckte det va snyggt med mörklila tånaglar :)


6 kommentarer:

  1. Riktigt fina skor OCH tånaglar!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Finfina tår! Uj uj vilken nostalgitripp du bjöd på i och med badbilderna. Men oj vad igenväxt det ser ut vårat Bönern. Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Fina skor =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om barnkläder =)

    SvaraRadera
  4. Tack för hjälpen ! Nu har jag anmält VAB till FK, så det återstår bara att se OM och när jag får pengar :)
    Mina fossingar skulle behöva en rejäl uppfräschning innan jag törs visa dem i sandaler - det kanske är en bra dag att göra det idag :)

    SvaraRadera