onsdag 15 juni 2011

Lekdejt+reashopping=perfekt dag

Idag när Kalle va på dagis passade jag på att måla lite möbler. I vintras köpte vi ett bord och 4 stolar på loppis som jag håller på att måla vita. Det visade sig bli ett lååååångt projekt. Har ju aldrig tid att göra klart!!!

Lite skillnad va? Det prickiga tyget är vaxat så det är
perfekt när man spiller (barnen alltså!)

Kalles stol från IKEA fick oxå en
uppfräshning för att matcha de andra.


Efter dagis for vi in till Norrköping till bästaste Betty och Ebrima. Bettan fixade fika och killarna busade i lekparken. Underbara ungar!
Men när vi fick höra att det va rea på stan blev det fart på oss. In med ungarna i bilen och iväg!




Gjorde massa fina fynd! En klänning och ett par leggings på Cubus som hade 30% på allt! En klänning och en cardigan från HM för en hundring styck och en väska från Intersport för halva priset.
Love it!




Det va en trött kille som somnade fort ikväll!


Förresten, är man gammal om man tycker att 21:30 är lite sent att börja titta på en film?

3 kommentarer:

  1. shit vad du är duktig, snyggt blir de med
    Nej de tycker jag inte

    SvaraRadera
  2. Jo de är ju sant, de reder upp sig under dagen
    Desamma jag tvättar lite

    SvaraRadera
  3. FINT!!!!!! Shopping är skoj!!! >
    Saknar min lilla som är i Finspång och jag sitter på ett hotell i storstan......

    SvaraRadera