måndag 30 maj 2011

Borta bra men hemma (med Kalle) bäst!

I fredags va det ju marknad här i hålan. Kalle ville såklart ha en ballong så fort vi kom dit. Så snälla mormor köpte en STOR traktorballong till honom. Fy fan va jag hatade den där ballongen när vi skulle gå! Den va överallt där den inte skulle va, i ansiktet, i andras ansikten osv. Ahh, men Kalle gillade den iaf :)

Sen åkte jag tillsammans med sambon till Örebro för att bo på hotell och träffa lite kompisar. Vi sa bland annat hej då till Oskar som ska ta sitt pick och pack och flytta norrut till Östersund om 3 veckor :(


Kocken Kalle
Men hur skönt det än är att vara borta så är det hemma med min lilla skrutt som jag trivs bäst! Så idag har vi bara myst, lekt med lego och stekt pannkakor.

1 kommentar:

  1. Nackdelen med dom ballongerna är att dom är så himla dyra tycker jag!! Men en heliumballong brukar höra till när man ska på marknad ;)
    Kram

    SvaraRadera