fredag 13 maj 2011

Massa jobb och snart e det sommarlov

Jag har ju suttit och varit nervös för att jag inte skulle få jobba så mycket som jag behöver nu. Men ack så fel jag hade! Igår ringde de och jag fick massor med nätter, så nu kan jag vara lugn hela sommaren :)
Och ännu skönare är ju att denna terminen är slut snart. 27 maj tackar jag för mej och kommer inte tillbaka förenns i höst.
Nu blir det bönderna på tv och en tidig kväll för imorgon är det riddarspelen på Ekenäs slott och nattjobb som gäller.

3 kommentarer:

  1. Alltid skönast att få lite pengar.... Har jag frågat vad du pluggar?
    Synd om oss studenter för vi tvingas att jobba hela sommaren! Surt....

    SvaraRadera
  2. Aha jag förstår =) Min svärmor jobbar på sjukhuset när hon inte är kommunchef inom politiken=)

    Sa till Fredrik att jag har en kompis i Finspång som jag ska umgås med hela tiden vi är där ;)Han minns inte ngn >Malin...

    SvaraRadera
  3. ja, mamma och pappa har bjudit mig och min syster med sambos på en helg i barcelona. Jag har aldrig varit där innan, så det ska bli super skoj och jagg ser fram emot en massa tapas och rödvin :)

    SvaraRadera