torsdag 11 augusti 2011

Biopremiär

Idag va vi på bio jag och skrutten. Bilar 2 visades på duken. Vi var väldigt förväntningsfulla och hade laddat med popcorn och päronmer. Och det gick bra, i en timme ungefär. Sen ville Kalle gå ut. Jag frågade flera gånger om han inte ville se mer och förklarade att man inte kan komma in sen igen, men han ville inte se mer. Okej sa jag och så gick vi. Men sen ångrade han sej och ojojoj va ledsen han va :( 
 Jag vet att 2 timmar är väääldigt lång tid att sitta still och jag tycker han va duktig som orkade med så länge som han gjorde. Nästa gång tar vi en kortare film, men det va värt ett försök :)

Efter bion mötte vi upp pappa P och Kalle fick följa med pappa upp på kontoret och kolla.
Väl hemma fick det bli kartongmat (pizza och kycklingrulle)




1 kommentar:

  1. Va synd att ni inte såg hela filken, men jag kan tänka mig att det var super mysigt så länge det varade. Här har vi bestämt att V ska få vara uppe med oss en timme längre ikväll, vi ska se på tecknat och han ska få lite popocorn. Vi får se hur det går :)

    SvaraRadera