onsdag 10 augusti 2011

När jag är ledig

så shoppar jag alltid. Iallafall enligt P, och ja.....det stämmer kanske haha.
Igår gjordes lite Villervallafynd till skrutten.



Efter gårdagens reashopping åkte vi till Olle+familj. Där blev vi bjudna på äppelpaj som världens finaste kusin Lina hade bakat.



Jaha, och idag har jag varit ledig och vad har jag gjort då tror ni? Jo, shoppat haha.
Köpte lite kläder och även ett par skor. Och ni som känner mej kommer bli lite chockade. Men detta är ett försök att se lite vuxen ut. Tänkte att det kunde va trevligt att ta av sej de slitna conversen ibland och se lite äldre ut än 25.


Även Kalle fick ett par skor som snälla mormor köpte.


Imorgon är jag ju ledig igen. Hm, undrar om man ska hitta på nåt annat än att shoppa.....
Vad ska ni göra?




1 kommentar:

  1. Mycket fint du hittat! Snygga skor till mor och son. Hade otur idag och fick ta en senare buss hem då tåget var inställt. Så passande för en liten tur på stan tänkte jag och shoppade loss jag med :D

    Äldre än 25??? Hmmm, jag erkänner motvilligt att jag tycker det är rätt jobbigt att åldras. Förfallet som började vid just 25 blir ju bara värre för varje år som går.

    Imorrn ska jag jobba!
    Kram!

    SvaraRadera