torsdag 18 augusti 2011

Det här med ditt och mitt

verkar vara svårt för en del. Igår morse när jag slutat jobba kommer jag ut till parkeringen och ser att en idiot håller på att sno min bil! In på jobbet igen fort som f*n och ringde till polisen och sen iväg för att leta efter bilen. Han hade dock inte kommit så långt eftersom han inte fick igång bilen utan den stod nedanför backen med uppbrutna lås och obefintligt tändningslås. Suck! Så nu står bilen på verkstaden för att bli fixad och jag får punga ut med 1500 kronor i handpenning för nåt jag inte har gjort.
Röda pärlan

Men jag har iaf världens underbaraste lilla familj. Igår fick jag så här fina blommor av mina killar. 
Liten bukett från liten kille och stor bukett från stora killen.



Nu ska vi iaf iväg till Kolmårdens djurpark! Fast vi tar mormor och morfars bil.

4 kommentarer:

  1. Sv: hej vad kul :) går det bra med din utbildning ? :) jag är nog klar i november någonting tror jag.

    Kul att du skrev :) la till dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  2. Tänk så människor håller på. Tur han inte han så långt med bilen iaf.

    SvaraRadera
  3. Fy fasen vad dåligt! Att man inte kan få ha nått ifred.
    Ruttet!

    Gulligt att fick lite blommor! Det är inte allt för ofta man får det (iaf inte här hemma ;-) )

    Hoppas att ni har det fint! Kramar

    SvaraRadera
  4. men åhhhh så störande!! så onödigt! =( kunde du inte hinna fatt idioten?

    hoppas du får en trevlig helg, trots utan bil. kram kram

    SvaraRadera