lördag 20 augusti 2011

Love you!

Idag firar jag och min älskling fyra år tillsammans och tre som förlovade.
För att dra det lite snabbt hur vi träffades.
Vi träffades på nätet, på en dejtingsida! (jag vet!). Vi började prata i telefonen och vårt första samtal varade i fyra timmar, men det skulle bli värre. Dagarna som följde pratade vi i telefonen nästan dygnet runt och jag tror att det längsta samtalen varade i 14 timmar! 
Efter 10 dar åkte jag till Örebro för att träffa P. Jag har aldrig varit så nervös i mitt liv!
Men han va den rätta och vi blev tillsammans. Efter fem månader så tog jag mitt pick och pack och flyttade dit och efter en månad som sambos blev jag gravid.
Så här gick det undan vill jag lova, men är det rätt så är det.

Crazy family

Planen för ikväll är att morfar ska vara barnvakt och vi ska ut och äta och spela lite bowling!

1 kommentar:

  1. Grattis på årsdagen! Jägarns vad åren går fort när man har roligt :-D Tycker för övrigt att Kalle är så lik din far på den sista Kolmårdsbilden. Kram och ha en toppenkväll♥

    SvaraRadera